Haftada 3 gün yarım gün birinin çocuğuna baksanız ne kadar istersiniz. Aile dostumuz var bi tane ben bakarım sen sıkıntı etme para falan da istemem dedi tabi ki ücretsiz baktırmam. Kadın ev hanımı durumu normal. Okullar açılınca 3 gün yarım gün vermeyi düşünüyorum(sabah 08.00 öğlen 13.00 arası) 500 yeterli mi az mı sizce