Kızlar kızım ayın 8inde 4 aylik olacak. Sürekli oturmaya çalışıyor ellerini tutunca oturmasına izin vermeli miyim yapan var mı ? Ben daha su bile vermedim sadece mama ile beslediğim için farklı bir şey veren oldu mu ? Bir de gece tok tutan mamalar varmış bu ayda veriliyor mu ?