Ahuzar Merhabalar, yedi aylık bir kızım var bu aralar dilini dışarıya çıkarıyor hethangibir rahatsızlığıda yok sizlerde de oldu mu böyle bir durum
Kaveda Ahuzar biz 4 ayligiz dili dışında sesler cikariyor problem olduğunu düşünmüyorum kendini tanıyor
Kuzumveben Ahuzar korkma canim normal benim kizim ilk 2 ay hep dilini disari cikariyordu hatta dogdunda da oyleydi 😂😂😂 2 aydan sonra birakti cikarmayi simdi 5,5 aylik
Ahuzar Kaveda teşekkür ederim sağolun bende biraz araştırınca korkmuştum troitten kaynaklanabiliyormuş bazendr bebeklerin dili büyük olduğunda böyle bir durum getçekleşebiliyormuş