5 ay 8 günlük bebeğim var ve 2. Ayından beri meme reddi yaşıyoruz neler neler yaptım ama hiçbir şey işe yaramadı artık hep mutsuzum her seferinde akıl sağlığım için bu sefer bırakacağım diyorum ama yine bırakamıyorum en azından 6. Ayına kadar anne sütü alsın diye. Gece mama veriyorum zaten o yüzden gündüz hep emzirmeye çalışıyorum ama resmen savaşıyorum. Birlikte duşa giriyoruz suyun altında çok güzel emiyor ya da ayakta gezerek de sorun olmuyor ama 7 kiloyu geçti artık belim dayanmıyor e her emzirmede duşa da giremem. Yok mu bunun kesin bi çözümü sanki mememden zehir akıyormuşçasına bebeğimin ağlayıp kendini geriye atmasından çığırmasına dayanamıyorum diğer kadınlar gibi normal emzirmeyi o kadar çok istiyorum onlara o kadar özeniyorum ki 😫😫😫