4 buçuk aylık kızım 25 gün oldu meme reddi yaşıyoruz. Ama bir türlü geçmek bilmiyor. Çok yoruldum her şeyi her pozisyonu denedik ama olmuyor bir türlü emmiyor istemiyor. Kaşık ile kaşık biberon ile de almıyor. Nasıl besleyeceğimi şaşırdım ben. Cisli bez sayısı çok az hem de bez dolmuyor hiç. Nasıl geçecek ne zaman geçecek, tekrar emmeye başlayacak mı bilmiyorum hiç