Bosnakk evet verdim 8 buçuk aylıkken şu an oğlum 1 yaşında ve iyiki de vermişim diyorum..kendi başına uyuduğundan beri uykusu düzene girdi geceleri deliksiz uyumaya başladı..önceden her saat başı uyanıp sallanmak isterdi gündüzleride ayağımda sallayarak uyuturdum ve uyuduktan sonrada ayağımdan indiremezdim hemen uyanıp ağlardı..