
arkadaşlar elimde 3+ hiç kullanılmamış 1 tane natural biberon başlığı var. 2 li satıldığı için birini kullandık diğerine geçmeden 6 aylık olduk ve 6+ kullanıyoruz şuan. İsteyen olursa bir tane kullanılmamış 3+ başlığı satabilirim. Bende mama alırım kızıma. 200 tl ya almıştım bende zam gelmiş yine 🙁