tardis bebegim 6 aylık 3 aydan sonra mamaya baslamak zorunda kaldık o yüzden 9 saat falan aralıksız uyuyor bi derdi yoksa. Emzirirken de çok uyanmak istemezdi bazen zorla uyandırıp emzirmeye çalışıyordum bazen kendisi uyaniyordu zaten küçüktü sık sık beslenmesi gerekiyordu uyanması o dönem için normaldi. Doktorumuz 4 saati geçmesin demişti ben çok zorladım ama büyüdükçe uyandırıp emzirsem de mama da versem istemiyordu Bende zorlamadim iyi ki de zorlamamisim deliksiz uyumayi ogrendi kilo alımı vs de gayet iyi durumda