Selam kızlar ben oğluma Bugünden itibaren tuvalet eğitimi vermeye başladım sabah kalkar kalkmaz bezini çıkardım çiş var mı diye sordum şişe tuttum yapsın diye lazımlık var ona oturtup Hadi bakalım oğlum cişimizi yapalım diye ısrarla yapmadı banyo yaptırdım zaman Ebeveyn banyosunda ayakta yapıyordu çişini oraya götürdüm Hadi oğlum çişini yap dedim hemen yattı şimdi Sorum şu olacak bilgisi olan Annelere kızlar oğlumu zorlamadan banyoda mi çiş yaptırmaya devam etmeliyim yoksa lazımlığa nasıl alıştırmalıyım bir de kakası geldiğini nasıl anlayabilirim Ya da nasıl bana söyleyip yaptırabilirim siz nasıl tuvalet eğitimi verdiniz çocuklarınıza şimdiden yardimci olabilecek fikirlerini sunacak annelere teşekkür ederim ☺️🙏