HandeSs Kizlar bebegm tam 1 yasinda bugun asi gunuydu ama asi bitmis aile hekimliginde. Eger olmazsa 1 ay sonrasina kalicak dedi ebe 9 aylikkende vurdmadilar kizamikcik kabakulak asisini 1 yasinda vururuzdiye. Ne kadat suresivarbilen varmikac aya kadaryapilabiliyor tam 1 yas olmasi sartmi ?
BalKizimElisam HandeSs haziranda kizim 1 yasina girdi. Toplam 3 aşi yapiliyo. O zaman 2 tanesini yaptrmstk.Su cicegi asisi kalmamisti saglik ocaginda ebede 1 ay sonra sizi ararim gelir yaparsnz demisti. Gecenlerde yaptrdk cok sukur atlattik biz darisi size.😇🤲🏻
Defnolita HandeSs ya şöyle söyleyeyim benim kızım da yaşına yeni girdi.Ağustos sonu tatilden dönünce yaptırmak istedim.Doktoruna sordum.Gitmeden gelin,Ağustos sonu bir ay geçmiş olur dedi.O sebeple pazartesi günü yaptırdım.Ama sağlık ocağını bilemiyorum tabi.
Defnolita HandeSs üç aşı yapıldı.Beş mikrop veriliyormuş.Su çiçeği,kabakulak,kızamık,kızamıkçık,pnömokok yapılıyor.E-nabızdan aşı takvimi bölümünden takibi yapabilirsiniz