Benim bebeğimde 2 aylık 20 kilo almıştım 12 si gitti kalan 8 kilo yapıştı. Online diyetisyen e başladım ama çok zorlanıyorum açlık krizine giriyorum:( leslie yapmaya başladım bebemden fırsat kalırsa. Birde ayrem korse aldım sezeryan göbeğim için henüz gelmedi ama.