Merhaba güzel anneler. 6 ay 13 günlük bir oğlum ver yaklaşık 10 gündür gece kalkıp ağlıyor. Hiçbir şekilde tekrar uyutamıyorum. Sakinleştiremiyorum. Tamamen uyandırıp oyun oynar gibi yapınca bir kaç dakika susuyor. Sonra yine aynı. Sabaha kadar aynı şeyi yaşıyorum. Günlerdir çok uykusuzum ve çok üzgün. İdrarında turunculuklarda var aynı zamanda. Alakalı mıdır bilmiyorum.Sabaha kadr en az 10 defa yatırıyorum kalkıyor.aynı şeyi yaşayan var mı?