Ndrg-12 benim ikizlerim de 7,5 aylık. sadece mama ve ek gıda ile besleniyorlar. normalde 00.00 da mama verip bir daha sabah 6 da veriyordum. pzt günü doktora gittik ve ona da sordum. o da dedi ki artık uyandırma, uyku terbiyesi oluşsun. 8-9 saat ne kadar uyuyorsa uyusun, kocaman oldular artık bişey olmaz onlara dedi. açıkçası pzt den beri bıraktım kalkmayı.