MinikTospa Doğumumu da Can Hast. Yapmıştım. 6 ay boyunca Erdem Gümüş e gittik. Ama aşırı kalabalık. Doktorun yanında 10 dk bile kalamıyorsunuz ve hızlı hızlı soy giydir insan aklındaki soruyu da unutuyor. O yüzden bıraktık. 1 yaşında şimdi oğlum burdan bir arkadaş Su Hast. Mehmet Atilla Van ı önermişti ona gidiyoruz, çok memnun kaldım. Siz sormadan herrr şeyi tek tek anlatıyor. Telefonda n acil sorunuz olduğu zaman hızlıca dönüş yapıyor. Aklınızda olsun