Ummduha Arkadaşlar selam. Adet oldum yeni bittim kasıklarımda biraz batma vardı adet olur gibi bende öerak ettim test yaptım çooookkk hafif silik çıktı yani bakılınca belli oluyor…. Bunu yalayan varmı??????
Ayaz16 Ummduha büyük ihtimalle hamileliğin Çok basındasın o olabılır ama baska bi test de yaptırabılırsın
Ummduha DamlaDorukhan ay ciddimisin… nasıl yaşadın sende nasılsı canım yaaa 2 cocugum var kucukler biri 20 aylık biri 6 aylık
Ummduha DamlaDorukhan ay ciddimisin… nasıl yaşadın sende nasılsı canım yaaa 2 cocugum var kucukler biri 20 aylık biri 6 aylık
DamlaDorukhan Ummduha Regl bitttikten 3 gün sonra test yapmıştım ve silik çizgi çıkmıştı. Hemen gidip kan vermiştim. Sizde bi gidin bence🤷🏻♀️
Pinar_04 Ummduha cnm bnm iki hamileliqimdede testlerim öyleydi çok erkn yaptığın için silik cıkıyr iki gün sonra yap daha belirqin olur sn istemiyrmusun
cikolatali_waffle Ummduha tam net anlaşılmıyor fotoğraftan sanki çok silik çizgi var gibi ama emin olamadım. Bi kaç gün sonra tekrar test yap.
Buse-aras1 Ummduha malesef ben göremedim canım. Birde bu erken gebelik testi olsa bence çıkardı. Sen 1 hafta sonra yine dene istersen😇