Sel-kcr11 Merhaba elektrikli göğüs pompası hakkında fikirlerinize ihtiyacım var. Hangi markaları kullanıyorsunuz memnun musunuz? Alıp memnun kalmadığımız ürünler var mı? ☺️
Mom07374 E Bebek’in kendi markasını aldım çift pompa çok memnunum ama biberonlarının başlığı yok. Zaten biberon kullanmadığım için sorun etmedim ama yine de dışarıdan aldım bir tane biberon başlığı.