OzgeOzkan denedim valla kafadaki yastığı da çıkardım ama yok olmadı rahat edemedi bir türlü. Benimki de 12 aylık. Tek güzel yanı rahatlıkla dönmesi ☺️ bir de araca oturtmak kolay değil her araca uymuyor. Biz arabayı değiştirdik yeni arabaya eskisi gibi uyumlu oturmadı.