Tospikannesiii Çamaşır makinasında yıkardım ben öyle yıkarsam zamanla makinanın sıkma yapmayacağını bozulacağını söylediler 😕 siz nasıl yıkıyorsunuz hanımlar ?
yaseminoztrk Tospikannesiii 40 derece de kısa hassas programda makinede yıkıyorum ben. Bide yumuşatıcı bir tık fazla koyuyorum 😚
5-cocuk-annesi Tospikannesiii yastığıniz büyükmü küçükmü çünkü büyükse içindeki elyafı düşünün islanacak ağırlık olacak makinaya zarar verebilir
yaseminoztrk [silindi] ay bilmem psikolojik sanırım. Çok koyarsam daha uzun kokar yumuşar falan diye galiba 😂😂
Tospikannesiii 5-cocuk-annesi büyük bi tane var çok kirlendi acaba banyoda suya ıslatıp kendim mi yıkamayı denesem ? 😕
Tospikannesiii yaseminoztrk 😃😃😃 bende genelde yumuşatıcıyı fazla koyuyorum çok da faydalı değil bu yaptığım biliyorum ama 🙈😃
Tombikdonerartikcokpahali Ya uf sürekli atıyordum. En son kenarından fermuarı açılmış. 🤣🤣 makinanın heryeri elyaf doluydu 🤣 cinnet geçirmedim.
Tospikannesiii Tombikdonerartikcokpahali Okurken az kaldı ben geçiriyordum 😃 ayy öyle bir şey olmasın 😃
yaseminoztrk Tospikannesiii kıyafetlere falan kullanmıyorum ama havlu, yastık, nevresim gibi şeylere kullanıyorum 😊 bide yer silerken ve toz alırken çok güzel oluyor. Hatta yumuşatıcı ile toz alınca bir süre toz tutmuyor sildiğin yer 🤭 e miss gibi de kokuyor 😁