Kızlar bebeğim doğmadan BİM’e gelen ikili biberonlardan almıştım şuan 7 aylık onlara kullanmaya devam edeyim mi yoksa 6 18 ay biberon veya başlık mı alayım yani daha büyükleri hiç kullanmadım başlığını değiştirsem olur mu alırkende kaç aylık hiç bakmadım standart mı oluyor bilmiyorum yardım eder misiniz