Bebeğim çok huysuzlasmis bugünlerde uyumuyor çok düzensiz uyumaya başladı hep mizmizlaniyir eskidende boyledi ama su aralar bı tık fazla meme reddi yaşıyoruz tek bir bez sabahtan belli azıcık islatmis ya kupkuru bez tuaf tuaf bağırıp duruyo anlamadm bazen de ağlarken öyle bağırıyor ki görseniz işkence yapıyor annesi dersiniz yanından hicbi şekilde gitmeemi istemiyor mutfağa bile gitsem su içsem kıyamet kopar anlamadm noldugunu hiç süt icmiyo en fazla 2 dk sizde böyle olmuş muydu bu ayda neapacam ya nasıl olacak boyle aç kalmasına gönlüm el vermiyor biberon da tutmuyor anne sütü varken formül mama vermekte mantıklı değil neapcm kızlar ??