Bodrum’da 13.000 kişinin teknelerle tahliye edilmesi gerek. Karayolu kapalı. Teknesi,gemisi her neyse olan tüm vatandaşların marina’ya gidip insanları oradan çıkarması gerek. Dün geceden bu yana sadece 1000 kişi tahliye edilmiş. Kalan 12.000 kişi çaresiz ve umutsuz bir şekilde bekliyor. Ülkem,vatanım,insanım elden gidiyor. Sonra bir haber okuyorum Afgan bir mülteci dershaneden çıkıp evine gitmek üzere olan 17 yaşında bir genç kızımızı takip ediyor kafasını taşla eziyor iç çamaşırlarını çıkarıyor sonra gelen seslerden korkup kaçıyor. Kızımıza ne olduğu muamma! Sorgulamadan edemiyorum neden ya neden?! Neden benim insanıma yetemeyen devlet mülteciye kapıları sonuna kadar açıyor? Nefret ediyorum bu düzenden. Geride kalan 12.000 insana ne olacak? Haritadan siliniyor Ege’nin yarısı. Farkında mısınız? Lütfen lütfen lütfen kimse duymaz demeyin, kimsenin teknesi yok demeyin, hangi birini kurtaralım demeyin. Paylaşın etiket yapın. Lütfen benim paylaşmamla ne olur demeyin. Kuşların koca koca filleri yendiğini unutmayın. Allah rızası için duyun, duyuralım sesimizi. Ya hep beraber kurtulacağız ya hep birlikte karanlığa gömüleceğiz. Twitter,instagram ne kullanıyorsanız paylasın ve etiket yapın. Elimizden gelen şuan için bu unutmayalım