4 ay atağından sonra 5 buçuk aylıkken pışpış ile uyutmaya alıştırmıştım hatta bazen sadece ninni söylüyordum uyuyordu okadar güzeldiki gündüz uykularında bi yattımı 2 saat uyurdu ben uyandırırdım 7 buçuk aylık olduğunda 6. hastalık geçirdi üstüne ilk dişini çıkardı bide menenjit aşısını olunca 2 hafta yanımda yatırdım ateş kontrolü için herşey altüst oldu artık sadece memede uyuyor gecede 13587433 kez uyanıyor sürekli gözü kapalı ağlıyor ve hep memede uykuya dönüyor ben artık çıldırıcam. 🤬Ne zaman düzelir bu çok inatçı şu sıralar mümkün değil onunla inatlaşmam ama artık çok sinir bozucu olmaya başladı ne kendi dinlenebiliyor nede ben. Böyle olan varmı gelecekte güzel günler varmı 😁