Merhaba Hanımlar happy kidse yeni geçtim :) Geçen hafta çarşamba günü doğum yaptım 8 günlük olduk. Dün akşam dikiş çizgisinin üzerinde nohut gibi yarım cm aralıklarla kabarmalar olmuştu, şişlik gibi yani. Şimdi baktım sağ taraftakiler hafif sönmüş ama sol taraftakiler biraz daha kabarmış gibi. Dikiş konusunda böyle birşey duyan yaşayan var mı? Önerileriniz nelerdir