merhabalar
dün 37 ateşi vardı sadece calpol verdik 4 saatte bir ateşi kontrol altına aldık gece bi ara 38.9 a çıktı duş ıslak bez calpol ile yine düşürdük gece ishali başladı rota aşısını yaptırmıştık..keyfi yerinde çok huzursuz değil oyunlara devam ediyor. ne önerirsiniz koronadan dolayı hastanelerdende korkuyorum