Prensesannesi38 Bebeğim 13 aylık kızlar yürüyor fakat uykudan kalktığında oluyor bu böyle hemen yürüyemiyor gibi yapıyor sallanıyor yürürken falan sonrasında açılıyor her bebekte oluyor mu yoksa bir vitamin eksikliği falan var da ondan mı oluyor merak ettim ?