Sedabysl Kızlar İş görememezlik analık parası SGK dan yatan para toplu mu yatıyor doğumdan sonra yoksa ay ay bölüyorlar mı?
Deletedmom0099 Sedabysl doğum öncesi kısmı tek seferde, doğum sonrası kısım ay ay muhasebeciyim benimki böyle yattı, personelleriminki de
D-Ayyildiz1 Sedabysl martta izne çıkmıştım mart nisan ayı haziranda yattı mayıs haziran da temmuzda yatmıştı iki bölüm
ogretmenanne38 Bildiğim kadarıyla muhasebecinize öncesinde ay ay almak istiyorum diye bildirirseniz ay olarak alıyorsunuz yoksa toplu şekilde yatıyor