ceyhunun_annesi Kızlar en fazla 30 dk uyuyo kalkiyo gene yorgun oluyo ağlıyo nasıl uzatcam uyku süresini bilen var mı, ayakta sallanarak emerek yada yanında uzandığımda uyuyo o an nasıl uyumak istiyosa o şekilde.
Gngrayse ceyhunun_annesi geceleride mi öyle benim bebegimde 3 aylik gündüzleri en fazla 10 dakika uyur geceleri de uyandirirsam uyanir
Kbra_1992 ceyhunun_annesi gündüzleri bizdede durum öle geceleride acıkınca uyanıyor ama arada nsl oluyosa gece 4te kalktı 1 2kez uyutamadım valla hep dua edion gece uyanmasın die
moommm ceyhunun_annesi dışardaki sesten etkilenip uyanıyor olabilir benm kızlarım evde pencereleeir acıkken dışardan gelen seslerden hemen korkup sıcrayarak uyanıyorlardı ve bu yarım saat bile sürmüyordu gece gündüz hep öyleydi. Ben şuan geceleri kapı pencere kapatıp uyutuyorum geceleri iki kere sadece mama yemeye kalkıyorlar. Gündzlri sese gürültüye alıştrdım cnkü geceyle gündüZü ayırt etmeleri için birde tam uykuya dalana kadar pış pış açıyorum etkisi oluyor 😇
ceyhunun_annesi moommm pis pis bende yapıyorum uyuyo ama yarim saate kalkıyo doğduğu günden beri gürültüye alışık tv sürekli açık cam açık, yorgun olduğu için çok huysuz oluyo kalkiyo alt degisiyo geri uyumak için ağlıyo bu seferde dalamiyo uzun bi süre napcam bilmiyom 🤦♀️
Nurhan_Doruk kucukprensinannesi bizimkide bu ara oyleee🥲🙄 3 ay 20 günlük. Bu atak zamanından olabilir belki
[silindi] Gündüz ışığı bebeğin göz kapağına değdiği zaman bebekte Kortizol üremeye başlar buda uyanmasına sebep olur . Oda loş olsun karartma perde deneyebilirsin.
ceyhunun_annesi Gngrayse 30 dakikaya şükür ya geçen aylarda hic uyumuyordu 5 dk daliyo geri kalkiyo du yine iyi ama söyle uzun uzun uyusa dinlenebilse diye istiyorum bebeğini 2 saat güzel güzel uyutan duzen kuran anneler nasıl yapiyo valla cok merak ediyorum
moommm ceyhunun_annesi ben her sefernde banyo yaptırıp uyutuyorum onu denedinizmi acaba birde yattığı yeri bi değiştirseniz belki farklı bi yerde uyumak iyi gelecektir
kucukprensinannesi ceyhunun_annesi hiç uyumadı hala uyanık gündüz zaten uyumuyor bende ölüyorum uykusuzluktan
ceyhunun_annesi moommm beşikte yatmiyo gündüzleri oda aşırı sıcak oluyo salonda yatiyo her uyku öncesi yüzünü yıkıyorum sadece banyo tek başına yaptıramamam eşim gelince akşam yıkıyorum sadece
moommm ceyhunun_annesi peki geceleride öyle sıcak oluyormu benm kızlarmda sıcakken hem cok ağlıyor hemde hiç uyumuyorlar ama ben bunu fark ettiğimden beri özellikle gece baska odadaki klimsyı acıyorm biz başka oya gectyrm her yer serinliyor ve deliksz uyuyrlar gece ve gündzde bizmklrde sıcaktan uyumuyor
ceyhunun_annesi moommm geceleri çok sıcak olmuyo evde bi cam acip odanın kapısını açık tutuyorum fazla sıcak olmuyo