Deletedmom0099 RaziyeNu biberonda veriyorum 180 ccye 6 kaşık atıyorum mama ölçüsü gibi yani. doyurucu oluyo evet
pogacayanakli_aylamm RaziyeNu olcuyle yapmıyorum ama kasik mamasını biraz civik yapip pna gore en fazla 3 tane cicibebe koyuyorum