Canım sakin ol korkma iyi bir nefroloji doktoruna götür benim yeğenimde de 5 yaşlarında böyle oldu doktorlar kum dedi iltihap dedi antibiyotik verdiler sonra çocuk nefrolojiye götürdük kullandığı ilaçlar yüzünden böbreği büzüşmüş doktor hiç bir ilaç vermiceksiniz böbrek yavaş yavaş kendini toplucak dedi dediği gibi de 1 yıla kalmadan iyileşti inşallah ciddi bir şey yoktur içini ferah tut