Gizemka14 Arkdşlar selam ailecek koronaya yakalandık doktora gidemiyorum bebeğimin 2. Dozu rota aşısı zamanı geçiyor baya bir sorun olurmu acaba
Mrbmrb Gizemka14 ağızdan veriliyor zaten. Sizde verebilirsiniz. Aile hekiminizi arayıp bilgi alın yine de
Oznurdogan irva ben doktorumuza sorduğumda ilk doz ile aralarında mutlaka 1 ay olmalı dedi bende 1. Buçuk yapıp garantileyeceğim
irva Oznurdogan Kendin de yapabilirsin arkadaşın dediği gibi.Onu geçirmemen lazım çünkü.Eczaneden aldır evde kendin damlat ağzına.Bazı arkadaşlar öyle yapıyor bak arkadaş yazmış zaten.
Mys01-01 ceyhunun_annesi benımde yapılacaktı dün 370 dediler cnm ama kanda enfeksiyon varmış ertelendj
alisileedis Gizemka14 Bebeklerde covid pozitifken aşı yapılmıyo sakın doktorunuza danışmadan vermeyin.