Cokharams Arkadaşlar doğum yapalı 4 ay oldu ama doğum parası denilen 300 TL yatmadı kuruma dilekçe vermiştim memur olanlar ne zaman yattı acaba ? Ücretsiz izne ayrılacağım da
Esra3775 Cokharams 45 gün yada 50 gün sonra annenin adına ptt ye yatıyor. Eğer ayın sonunda başvuru yaptıysanız işlem hızlanır başında ise biraz daha uzun sürüyor
zehrabetul-02 Bu paranın memur memura olmayan diye bir ayrımı yok her doğum yapan anneye ayrım yapılmaksızın doğumundan itibaren 60gün sonra yatar. Eğer size yatmadıysa sorununuzu Sgk dan çözünüz.