Yigitannesii Hippten bu markalardan birine gecmeyi dusunuyorum. Hangisi sizce iceriklerini bilen var mi ?
KaderturanAlp Yigitannesii ben emziriyorum oğlum ilk doğduğunda 3 fün sütüm gelmemişti bebelac fold mama almştık içmişti o zamn çoğu arkadaşımda bebelac kullanıyor her bebeğe göre değişiyo tabi
Mom62636362 Yigitannesii Sma optipro daha iyi. Bebelac daha tatlı ama çok çalkalamak gerekiyor, yine de pütürcük kalıyor o da biberonu tıkıyor. Çok zorlandım onu kullanırken, çay süzgecinden geçiriyordum hatta
ogretmenanne38 Yigitannesii eczacı bize sma nın anne sütüne en yakin olduğunu söylemişti ve içinde glikoz yokmuş sanırım bebeği şişirmiyor diğer mamalar gibi
Yigitannesii ogretmenanne38 dogdugunda ilk 1 ay kullandim ama gec kaka yapiyordu o yuzden sma yi biraktim simdi 5 aylik oldu tekrar denemek istiyorum aslinda
ogretmenanne38 Yigitannesii deneyebilirsiniz aslında ama 5 aylik olmuş tadı güzel değil sma nın acaba tekrar kabul eder mi içmeyi yinede denemekte fayda var
Bebegimm1 Yigitannesii bende hip combiotic kullanmistim sonra bebelac gold a gectim severek icti sma denemistim tadini sevmedi yememisti uzun süredir bebelac gold kullaniyrm cok memnunum 🌸
Asel_sahra Yigitannesii bizde hippten optiproya gectk hipp kabiz yaptı optiproda kabiz galiba yine degiscez ama icerk olarak baby goat cok temizmis
Asel_sahra Yigitannesii evet ya oyle diyolar mamalarda baya pahalandi sma optipro 400 gr 60 tl ye aliyorduk suan 85 cikti ek gidaya gecsek daha iyi olur vlla
Bebegimm1 Yigitannesii ek gidayı çok verirseniz kabız yapabilir ben kayisi suyundan veriyorum iyi geliyr gün kurusu da iyi geldigini biliyrm
Yigitannesii Asel_sahra aa baya zam gelmis onada. Insternetten aldik birkac defa biz hippi ama icime sinmiyor oylede daha uygun oluyor aslinda
Asel_sahra Yigitannesii benimde icime sinmiyor internette bir defa nutrigen surup aldk okuttum barkodu orjinal degildi