Esin12121212 1 yas sonrası rahat eder diyorlar biz yeni basladik kızım aşırı hareketli siz lerde durum ne yemek noktanız nasıl diyarbakir dayiz istahi hiç yok ya çok sıcak ondan
busra_54 Esin12121212 1 sn durmuyo uyku deseniz oda yok gece bilmem kaç defa uyaniyo yemek yemeyi seven bir çocuktu en azından şuan oda yok sadece emmek ve su içmek istiyo o kadar çok su iciyo ki bu iyi bir şeymi kötümü anlamadım en az yarim litre su iciyodur yaşımızı 6 gün oldu gectigimiz
kartopu23 Esin12121212 1 yaşına girdiği günden beri huyu değişti. Uyku düzeni kalmadı. Ayrılık anksiyetesi başladı 1 saniye ayrılamıyoruz ve sürekli ağlıyor. Bebekken bu kadar ağlamıyordu 🤷🏻♀️
Esin12121212 busra_54 benim ki de aşırı su içiyor ama çok sıcak galiba ondan valla Allah yardımcımız olsun 🥰🥰
343423betb kartopu23 benim bebeğimde de öyle oldu odadan çıkar çıkmaz feryat figan anlıyor bir anda oldu inşallah geçicidir