Pembecicek aslında ishaldi bebeğim kakada bakteri çıktı çok az sonra bunu verdi probiyotik yararlı bakteri zaten.normalde kabız bebeklere zeytinyağı verin diyorlar çok az.Buda sadece zeytinyağından olduğu için veriyorum dünden bu yana bakalım faydası olur umarım😇