Kizlar 6 buçuk aylık bebeğim var malesef emmedi bende sagarak süt veriyorum ama çok zayıf 6 buçuk kilo tam ayıyla uyumlu yani azar azar ek gıdaya da başladım nasıl kilo aldıracak bilmiyorum doktorumuzda zayıf dedi sık sık besle diyor ama istemiyor ne yapsam da iştahı açılsa yani normal kiloda olsa yeter ?