AfraZ Bebegim cok gazli bir bebek sabsimpleks ve maflor+ kullaniyorum Ikigündür. Bugün böbregin oldugu yerde sol taraftan su guruldama sesi geliyor ne olabilir basina gelen varmi. Gece emzirirken fark ettim belki 5 kez bir emzirmede o ses oldu
Neslihan1903 AfraZ bağırsak hareketleri onlar annesi benim bebeğimden hala gelir sesi duymuyorum şu an ama emzirirken elimin altında hissederim genelde çişini yapıyor olur bebeklerin bizim gibi depoları yok emerken kaka yapıp işerler genelde 🥰
busrasilra14 AfraZ benim bebegimden de cok gelirdi cok yiyorsun ondan su doluyor icin derdim hep bebegime. Zamanla geciyor
AfraZ Neslihan1903 elimi yan tarafina koydum böbregin oldugu yerde ordan titreme ve su sesi gibi ses geldi o bagirsak hareketimi oluyor birde ikinmada yoktu normalde cok ikinan bir bebek korktum aceba agirmi geldi sizdede öylemiydi sol böbregin oldugu yere yakin Kasiktan birkac parmak yukarda😣
Neslihan1903 AfraZ evet canım merak etme bak takip et o ses veya titreşim olduğunda çiş yapmış oluyorlar veya bir kaç dk içinde yapacak oluyor ıkınması gittiyse ne güzel zorlanmadan gaz atıyor işte bizde iki damla kullandım hemde bebeğim 3 günlüktü probiyotik ve gaz damlası şimdi 4 ay 11 günlük kızım
AfraZ Neslihan1903 ben onu takip edeyim bi 😁hangisini kullandinizcnm gaz damlasi olarak Bize biraz karin agrisi yapti sanki ama ilk iki gün diye devam etmek istiyorum biraz bKalm ins sifa olur
AfraZ Neslihan1903 insaallah bizede faydasi olur sab simpleks 10 damla maflor 5 kullaniyorim sab günde üc maflor günde 2 kez fazla dgl degilmi
Neslihan1903 AfraZ hayrı çok iyi sab simplex günde 3 kere 10 damla kullanıyorum bende bu gaz damlası bitkisel merak etme diğerinin içeriğini bilmiyorum kullanmadım