bahardonmez bizim 15 günlükken başladı gaz sancıları, tam 2,5 aylıktı bitti diyebilrim. Erken atlattık çok şükür ama hala geceleri oluyor. Ben süt ve süt ürünlerini kesince baya rahatladı bebiş. Mama kullanıyor musunuz bilmiyorum ama kullanıyorsanız laktozsuz mama alın. Ben ilk zamanlar veriyordum mama. Aptamil almıştık. Mahvetti çocuğu. Sonra aptamil laktoz free mama kullanmaya başladık rahatlattı. Şimdi mama içmiyor ama o dönem öyle yapmıştık. Umarım düzelir en kısa zamanda 🙏