Asillburcu Kızlar merhaba 10 aylık bebeğim var geceleri hep gaz sancısıyla uyanıyor ve sabah 6-7 ye kadar uyumuyor sadece bizdemi var bu sıkıntı yaşayanlarınız var mı bu durumu uykusuzluktan harap oldum resmen