Doktorlar 2 yaşına kadar hayvansal sütü önermiyor ve inek sütünün çocuklar için besleyici bi tarafı olmadığını söylüyorlar tabiki sizde bi doktorunuza danışın en iyi kararı o verir bana kalırsa vermeyin derim anladığım kadarıyla prematüre biraz daha mamayla devam etme imkanınız varsa çok iyi olur ikizlerim 17. ayına girdi hala süt içmediler mamayıda yeni bıraktık