Yademveannesi bırakılır, hele kendisi bıraktıysa hiiiç zorlamayın ne güzel işte, altı aylık bırakanlar var, 3 aylık emmeye tek sefer kalkan var bir de benimkisi gibi mamayla beslendiği halde iki buçuk saatte bir mama içen var:( yani her bebek farklı, benim ki de inşallaj bir anda vazgeçer