Merhaba herkese. Sezeryan yerimdeki hafif akıntılar yüzünden doktorum antibiyotik başladı. 2 gündür içiyorum ve bebeğim sürekli emip bırakıyor ağlıyor. Çişli bez sayısı da 4e düştü. Sanırım sütümün tadı değişti. Bebeğim 27 günlük. Memeye çok zor alıştı zaten. Şimdi yine meme reddi olsun istemiyorum. Mamayı da kabul etmemeye başlamıştı emmeye başlayınca. Mama vermek istedim onun da yarısını ağzından attı. Böyle bir sorun yaşayan var mı? Nasıl çözüm buldunuz?