Sevimliaileee Dun agir bissey kaldirdim adet oldum sizce bi sikinti var mi bisey olur mu az kanamam var iki gündür
prensannesi1111 Sevimliaileee yani neden problem olsun ki regl olmussunz sonucta her ay olagan bsey gunu gelmeden mi oldunuz ondan mi bahsediyorsunuz
seerenad Sevimliaileee bi kere aynısı bana oldu bi tık ağrılı geçti o ay o kadar başka bişey olmadı o günden beri çok dikkat ederim
Sevimliaileee prensannesi1111 abla ben sezaryan oldun 7 aylik bebehim var 5 aydir adet olmadim ondan agir kaldirinca oldu ben korktum sonucta ondan