Enesbebek Bebegim Aptamil kullandı 2 ay ama ayda sadece 600 gr aldı bebegime yaramadığını duşunerek 2 kutu sma aldım sizce sma kilo aldırırım mi içeregi temiz mi?
kahvekokusuu Enesbebek aptamil kullanmadım ama ben meme+mama veriyordum ilk aylarda en fazla 700 gram almıştı bebeğim sma kullaniyorduk
Bilge_anne27 Enesbebek kilo alımı gayet iyi daha fazla kilo obeziteye yol açar sağlığı yerinde olsun yeter bence
Ssdeniz Enesbebek her ikisini de denedim ve hala sma kullaniyorum. Aptamilden benim midem bulandi nedense bir mama bu kadar mi yagli olur biberonu kac kere yikiyodum hala yagli yagliydi o yuzden tekrar sma kullandim bence en iyisi o geldi ☺️
[silindi] Kesinlikle sma kızım tam 3 kilo doğdu zayıftı biraz da sariligi vardı sma başladık 1 nci ay sonunda 6 buçuk kilo olmuştu ve de sariligi hemen geçmişti aptamil full gaz yaptı kızıma zaten gazlı bir bebekti aptamil hepten mahvetmisti
Nuray23 Sma kullandik 1 kgden fazla aldi. Bir arada mamayi degstirdim o zaman 1 kg bile almadi tekrar sma ya dondum😃 suan 4. Ayin icide 7 kg dan fazla. 36. Haftada dogmustu
[silindi] Enesbebek evet birinci ayının sonunda 6 buçuk kiloydu hem meme hem mamaydi ama daha çok mama veriyordum pek sütüm yoktu benim
Adalina20 Her tür mamayı kullanan bir anne olarak yazıyorum ki hiç bir mama kızıma kilo yapmadı hep zayıftı hep zayıftı hala zayıf 18 aylık ve 10 kilo. Yapmayın kiloya bu kadar takılmayın canım anneler bebeklerimiz sağlıklı olsun o yeter..