caykolikk Santrali kontrol altına aldılar diye paylaşım yapıldı.Patlama yada zehirli gaz gibi tehlikeli bir durum olmadığını söylediler.Ören ve çevresi komple milasa getiriliyor.Burda yani milasta stadyuma çadır kuruldu.Ama sabaha nasıl manzaralarla uyanırız bilemem.Çünkü hiç bir yangın sönmedi.Akyakada da başladı maalesef..Örendeki köylerde yaşayanlar,hayvanlarını alabilen aldı gerisi…
Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻