prensler_-_ Bebeğim 5 aylık kızlar saçları tekk tekk tekk dokuldu azıcık bir saçımiz kaldı neden böyle dökülüyor ilk dogdugunda saçları az demistim meğer ne cokmus şuan kalmadı desek yeridir …. Ne zaman düzelir bilgisi olan varmı ki ☹️
MasalsMommy prensler_-_ İlk doğdukları zaman olan saçı döküyorlar canım. Benim kızımda da olmuştu hatta arkası baya kelleşmişti😂 6. Ayından sonra düzelmeye başladı yanlış hatırlamıyorsam
prensler_-_ MasalsMommy umarım benimkide düzelir …. Benim fauller vs kayboldu melegimin ♥️ arkası bir şerit dökülmüş orası tam kel diğer taraf karda baya döküldü derisi gözüküyor yani birde kafası duzlesmeye başladı