Gngrayse Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım bebeğim 3 aylik yan yatırıyorum geceleri siz nasıl yatiriyosunuz internette çok araştırdım kafam karıştı sizlere sormak istedim 😊
Bebegimm1 Gngrayse bebeginiz buyumus dönebilir siz bilirsiniz ama ben o aylarda düz yatiriyordum dönerse kendini kurtaramaz diye
sevgi88 Gngrayse hafif destekli yatırabilirsin başını yan çevirerek insan korkuyor evet sen bi de 5 aylktan sonra gör dönmeyi öğrendiğinde sürekli uykuda uyanıkken dönmek istiyor
Minik1Ege Gngrayse 3 ay 15 günlüğüz yan yatırıyorum ama hep yüzüstü pozisyonda buluyorum😅 kafası düzleşti çocuğum döne döne 🥲
Gngrayse Minik1Ege benim kide kafası yamuktu hep yan yatira yatıra düz koyamıyodu alışmıştı hep yana çeviriyodu kafasını şimdide hep düz yan yatiramiyorum😂
1bebis1annis Gngrayse merhaba düzeldi mi yamukluk? Bizdede var ama düzelmiyo gibi geliyo cok uzuluyorum
Sinem91 Gngrayse Rica ederim canım. Benim çocuğum kolikti en çok o şekilde rahat ediyordu ve beraber yatıyoruz bir de sırt üstü yatınca çok sıçrıyordu. Ama tabi benim uykum tilki uykusu gibi olduğu için öyle yatırıyordum. Uykusu ağır olan yapmasın tabi
Mervekklkdmn Gngrayse benimki hep yüzüstü yatıyor başka türlü uykuya geçemiyor yan da koysam sırt üstü de koysam kendini yuzustunr çevirip uyuyor
Gngrayse Mervekklkdmn yüz üstü yatırılması daha guvenilirmiş bende öyle okumuştum ama işte yinede yan yatiriyorum
Gngrayse Mervekklkdmn yok canım öyle düşünme benim kide yan uyuduğu için ağzını kapatıyo bazen korkuyorum Rabbim yardım etsin bize