ilkgozagrimmmm Evet iyi demek az kalır mükemmel bir doktor. Medarda doğum yaptım oğlum 4 günlükken kontrole gittik sarılıktan ötürü yüksek çıkınca fototerapi dediler ve aşırı korkuttular ağlayarak çıktım hastaneden sonra Şerafettin beyi buldum iyi ki de bulmuşum oğlumdan ayrı kalmadan atlattık çok şükür. Şiddetle tavsiye ederim çok güzel ilgileniyor korkutmuyor muayene esnasında herşeye dikkat ediyor