Kızlar cocugu hasta etcem diye basıma agrılar giriyo napcagımı şaşırdım 10 aylık oglum daha 1 ay önce hastalanmıstı geçen yine ateşlendi 39,5tu acile falan gittik fitille ateş düşürücülerle toparladık.izmirdeyiz klimasız uyuyamıyoruz terledikce değiştiriyorum üstünü de ama neden hasta oluyo düşün düşün kafayı yedım artık üstünü örtsem terliyor diye örtmüyorum örtmesem üşüyor mu acaba kaygısı valla napcağımı şaşırdım klimayla yatıranlar ne giydiriyo ne örtüyo bi anlatsın 😫