Kadirin-Annesi58 bizim daha önce hiç ateşi çıkmamıştı 2 gün önce 4.ay aşısında ateşi çıktı. 2 gün sürdü geçti şimdi. En fazla 37.7 ye çıktı. 1 çay kaşığı calpol verdim, atlet giydirdim sadece. Mendili ıslatıp başına, kasıklarına, koltuk altına tampon yaptım düştü sonra. Ertesi gün bi daha çıktı aynılarını tekrarladım düştü sonra da geçti zaten. Bu arada o gün 3 kere mukuslu kaka yaptı. Attı enfeksiyonu içinden rahatladı