Senemmm11 Yavrusununannesiii hamazinc ve trosdy akşamdan sabaha geçirdi. Ve pişik oyle böyle değil poposunu komple kaplamisti cocuk otururken ağlıyordu resmen. Hamazinci sonrasında devamlı kullanmaya başladım. En ufak bir pisigi tek seferde geçiriyor
Bebegimm1 Yavrusununannesiii ben kullanmistim fakat eczaci arkadasimiz ağır bir krem oldugunu ve gunde 2kez sür 3 gün kullanma demisti faydasını çok gördüm diyemem ağır oldugunu soyledigi icinde acıkcası pek kullanamadım az da olsa iyi gelmisti
Mom726373 Yavrusununannesiii mantarda kullanılır diğer pişik için olan kremlerle beraber sürülmez arada 4 saat olmalıdır
Kaaninannesi17 Yavrusununannesiii hametan ve fito kremi karistirip suruyorum eger cok fazlaysa pisik kesinlikle deneyin travazol daha cok mantarlasmis tarzda olan icin demisti doktorumuz cokta kullanmayi tavsiye etmemisti bize
limonlukarpuzzz Yavrusununannesiii travazol kanamali pişiklerde öneriliyor kanamali pişik yoksa kullanmayin boşuna içinde kortizon var çünkü.. Onun yerine trosyd hamazinc tarzi kremleri tavsiye ederim eğer kanamali değilse.